miss ashika

miss ashika
cik farah ahmad

jiran saia

Friday, December 30, 2011

jiwang sat ....

Mungkin aku pernah melakukan kesilapan dalam hidupku yang aku juga sesali sepanjang hidup .. tetapi aku tidak boleh terus berbaring lemah di kamar yang suram ini .. aku perlu segera bangkit kerana masih banyak perkara yang aku tinggal dan aku lupakan semasa aku berada di alam misteri dan hanya duniaku sejak aku terputus hubungan dengan dia ..
Aku tahu aku terlalu lemah untuk menghadapi hari yang akan datang tanpa kepastian kerana selama ini aku terlalu bergantung hidup dengannya dan ke mana sahaja dan apa yang aku lakukan sedah pasti ada insan itu yang menemani aku dan sentiasa ada bersamaku sehingga aku tidak pernah  merasa sunyi apatah lagi bosan walaupun hidupku  tidak sebebas sekarang dan sering terkongkong serta pergaulan aku bersama teman juga terbatas .. tetapi ,, itu DULU !! dan sekarang dunia aku bebas tanpa sekatan tetapi jiwa aku kosong .. kosong tanpa kasih dan perhatian darinya .. mengapa aku dipilih untuk melalui hidup dengan penuh keperitan .. bagaimana lagi harus aku lakukan untuk bangun dan cepat sedar agar aku boleh teruskan hidup ini .. sudah kawan-2 menasihati agar terus bangun dan terbang dengan dunia baru , tetapi mereka tidak faham yang aku sangat lemah tanpanya di dalam hidupku ...


sekadar tatapan sendiri ...
kalo tk suka tk yah susah2 bca owk ..
ngeeee :)





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.